2010. december 2., csütörtök

Shan, Darren: Démonmester


Amikor Grubbs Grady először áll szemtől szembe Vész herceggel és förtelmes csatlósaival, három dolgot tanul meg: a világ gonosz, a varázslat lehetséges, démonok léteznek. Úgy gondolja, soha többé nem lesz részese ilyen iszonytató eseményeknek, mint ezen a koromsötét, halálszagú éjszakán. Nagyot téved. Darren Shan, a nagy sikerű Vámpír Könyvek szerzője új sorozatában a Démonvilág borzalmait ecseteli nagy átéléssel. Az első kötet tizenhárom éves főhősének arra a kérdésre kell megtalálnia a választ: mi a jobb: farkasemberré válni, vagy szembeszállni a nagy hatalmú démonmesterrel.

Puppetmaster írta:
A Démonmester soha nem látott kapukat nyitott egykoron az életemben. Mindig is rajongtam a "sötét oldalért" - persze, csak tisztes távolságból -, és ebben a könyvben minden megvan, ami csak ehhez tartozhat: démonok, nagyhatalmú mesterek, vérfűrdők, megcsonkolt testek, húúúha :-) Szóval nem az a kimondott "lekvár-regény", inkább csupa izgalom, magával ragadó szereplőkkel, akik felveszik a szörnyekkel a harcot. És akkor még nem is említettem a családi titkot! Mindenkinek ajánlom, aki szeret borzongni, és szereti a kalandot - mert abban aztán bőven van benne :-)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,hogy ez a könyv is bekerült a pályázatba, mert én személy szerint imádom. Mindig is szerettem a borzongást, Stephen King könyveivel a kezemben lettem majdnem felnőtté.Szinte egyértelmű volt tehát, hogy ez a könyv(sorozat) is belopja magát a szívembe. A Démonmester igazi véres horror, evés közben olvasni nem ajánlott (sajnos,saját tapasztalat). Nagyon izgalmas, ijesztő,dermesztő,s mi tagadás, a morbid humort sem mellőzi a titkokkal övezett író,Darren Shan. Sok a meglepő fordulat, és mikor befejeztem, bizony tűkön ülve vártam a folytatást.
    Ja, és szerintem a démonsorozat übereli a vámpíros szériát.

    VálaszTörlés