2010. október 27., szerda

Christie, Agatha: Tíz kicsi néger

Tíz egymásnak ismeretlen ember meghívást kap egy pazar villába. A villa egy sziklás, elhagyatott szigeten áll, amely sziget néger fejhez hasonlít, arról kapta a nevét is. A villa titokzatos tulajdonosáról mindenféle pletykák keringenek.
A vendégek, bár valamennyiük múltjában van valami, amit legszívesebben elfelejtenének, reménykedve és örömmel érkeznek meg egy pompás nyári estén a sziklás öbölbe.
A tulajdonos azonban nincs sehol...
A felhőtlennek ígérkező napokat egyre félelmetesebb események árnyékolják be.
A sziget látogatóit a különös fordulatok hatására hatalmába keríti a rettegés.
Tízen érkeznek.
Hányan távoznak?
A bűnügyi regény koronázatlan királynőjének talán legjobb, leghíresebb művét tartja kezében az olvasó.

1 megjegyzés:

  1. Agatha Christie talán maga is olyan titokzatos, mint a regényeiben ábrázolt rejtélyek.
    Én nagyon kedvelem az összes művét, de talán a Tíz kicsi néger méltán a leghíresebb és legsikeresebb írásainak egyike.
    Nagyon izgalmas,szórakoztató regény, személy szerint én végig izgultam és próbáltam kitalálni, ki lehet a tettes.Mondanom sem kell,nem az lett, akire gondoltam,de így még jólesőbb volt ledöbbenni, és mindent új fényben látni. Imádtam.

    VálaszTörlés