2010. október 26., kedd

Wilson, Jacqueline: A tesóm nem semmi


Pearl csöndes, szorgalmas, nővére, Jodie vakmerő, vagány. Pearl csodálja őt. Miután a szüleik egy elegáns kollégiumban kapnak állást, a két lányra különös nyár vár. Csak néhány, a szünidőben is ott lézengő gyerek és az iskola személyzete képezi a társaságukat, akikkel Pearl találja meg könnyebben a hangot, ő köt könnyebben barátságokat, holott korábban mindig Jodie volt a középpontban. Most azonban nem találja a helyét. Otthon veszekszik, a gyerekekkel kiabál, kikezd a kollégium kertészével. És a helyzet a tanév alatt sem sokat változik. Pearl szinte szárnyal, Jodie azonban sehogy sem tud beilleszkedni a gazdag, úri gyerekek közé. Úgy tűnik, Pearlnek már nincs is annyira szüksége Jodie-ra, akinek azonban nagyon is van őreá. Aztán egy tűzijátékos iskolai ünnepségen valami tragikus történik, s ekkor Pearl ráébred, hogy a nővére továbbra is milyen sokat jelent neki.
ada ajánlása:
Én eleinte vámpíros, vérfarkasos könyveket olvastam. A húgom olvasta ezt a könyvet és neki nagyon bejött. Ő ajánlotta nekem. Először vonakodtam tőle, de ahogy beleolvastam nem bírtam letenni. Nagyon megfogott a történet. Úgy érzem a két lány nagyon hasonlít rám és a húgomra. Általában a mi családunkban is ilyen konfliktusok vannak köztem és az anyukám között. Az én tesóm is szégyenlős mint Pearl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése